تکست زاخارنامه_مهد کودک
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • ردیاب جی پی اس ماشین
  • ارم زوتی z300
  • جلو پنجره زوتی

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ZedBazi و آدرس milad0121.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 2901
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

ZedBazi
ZedBazi




سهراب ام جی :


تو مهد کودک
 یه بچه بودم/شیطونه کاشت هسته تو من
نه نمیزاشت درس بخونم و
/ قدر بدونم تا وقتش امد
رفتم دبستان تو تهران الفبا بهم یاد دادن

بعدش با یه خط کش زدن روی انشام
چهار صباحی تو راهنمایی
/ بودم و نشدم راهنمایی
هی میگفتن کی می افتم

دیگه اینجا اصلا راه نداری
انظباطمم افتضاح کم
/ با ولیت بیا مثل ادم
بگو همه کارام اشتباهن
/ بگو من انگل اجتماعم
و اتفاقا دبیرستان
/ بود واسم مثل اسیرستان
ناظمه گفت که لازمه که تعهد بدی همین امسال

الگوی بد شدم واسه هر چی خل توی شهر
گفت روی سگیمنو اگه بالا بیاری
/ میخوری دو تا مشت توی فک / اون پشت توی صف
حالا دیگه شدم مرد واسه خودم
/ هر کاری کنم گوش نمیدم به حرفای دورم

تا برسم به یه فردای روشن/ هر باری هم دیگه بخورم زمین پا میشم

رفیقامم همین جا پیشم
ام خلیلی تا تیتی
/  اس جمینی تا تیزی

اره ما اینیم/  اره ما اینیم/ اره ما اینیم


سیجل
 :


الف ، ب ، پ ، ت ، ث ، ج ، چ ، ح ، دال ، ذال
/  هنوزم همونیم که بودیم پارسال
ر، ز، ژ ، س ، شین ، صاد ، ضاد ، طا ، ظا
     /   هنوزم نمیدونیم ما الفبا
الف ، ب ، پ ، ت ، ث ، ج ، چ ، ح ، دال ، ذال
/  هنوزم همونیم که بودیم پارسال
ر، ز، ژ ، س ، شین ، صاد ، ضاد ، طا ، ظا
     /   هنوزم نمیدونیم ما الفبا


سیجل
 :


میگن سیجلی حالا که چی
/ می خوای از اون سالا بگی
مهد کودک و امادگی
/ باشه میگم براتون اگه دارین همه الان امادگی
اون اول بچگیام
/ اره دارم هر چی میخوام

دور از گچ و تخته سیاه
تا این که شد اول مهر
/ میریختن بد همه کرم
دیدم دنیا کارتونی نیست
/ اون جوری که توش حال کنی نیست
میکننت دم اب خوری خیس
/ میگیرن با لاش خوری چیبس !
گفتم اینم می گذره و هر چی باشه باز طوری نیست
دبستانم بهتر نبود یکی دو تا ولگرد پلوم
/ انقدر حموم نمی رفتم اخر دیگه چرک کرد گلوم
نمی خوام سر صف وایستم
/ شده بشه در سر وایستم
ناظما رو من حساسن
/ هر روز باید دم در وایستم
چند سال بعد رو صندلی تکی
/ همه با هم من ولی تکی
چیز خاصی از من کسی ندید

بودم توی دنیای خودم

امنم  ناز موتزارت و شوپن/ ببینم کیم که دیدم سیجل خود منه یه کم مریض تر

زندگیم کرد از بیخ فرق
همون پسری که بود توی خودش
/تا دود توی شش 

رفت یهو شلوغ شد دورش/ روشن شد اون موتورش

قلع و قم کرد و رفت جلو ، خوند رپشو/   جا از جلو نظام

از همه هم سناش زد جلو/ میدونی شد بد جطور ؟/   شدم بچه تخس


سیجل
 :


الف ، ب ، پ ، ت ، ث ، ج ، چ ، ح ، دال ، ذال
/  هنوزم همونیم که بودیم پارسال
ر، ز، ژ ، س ، شین ، صاد ، ضاد ، طا ، ظا
     /   هنوزم نمیدونیم ما الفبا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, :: 22:42 ::  نويسنده : milad xperia